söndag 3 februari 2013

tube 925 necklace (large).

tube 925 necklace large (60 cm).

tube 925 necklace (large).
____________________________________

material: en enkel silver tub (3 x 69 mm) hänger fritt på en ärtlänk (1,5 mm) med ett enkelt och snyggt karbinlås i nacken. allt i äkta sterling silver som håller för alltid. den svarta taggen är min lilla diskreta logga och kommer inte med på halsbandet just nu men önskas taggen på så uppge det i ordern.
färgval: silver
mått: du kan välja ett mått mellan 50 och 65 cm. jag tycker dock 60 cm är perfekt. ange önskat mått i paypal eller skriv måttet i ordermejlet.


pris: 440 sek (för beställning se vänsterspalten bloggens webbversion).
_____________________________________________________________


skötselråd: sterlingsilver/925-silver svartnar med tiden, speciellt om det utsätts för fukt eller kemikalier. om det blir svart så putsa bara det med en tygbit. 
men jag duschar med mina 925-smycken och de har inte, efter flera års användning nu, svartnat det minsta.



bilden till vänster visa tube 925 necklace large och på handleden ser ni knut black.
på bilden till höger bär jag tube 925 necklace small (50 cm) och large (60 cm) tillsammans.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar